Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Sizova L$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Sizova L. V. Accelerated methods of teaching grammar to the students of higher educational institutions in the course of a foreign language study [Електронний ресурс] / L. V. Sizova // Мова. - 2016. - № 26. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2016_26_31 Зазначено щодо необхідності застосовувати інтенсивні методи викладання граматики у процесі формування комунікативної компетенції (КК) з іноземної мови у студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ). Проаналізовано точки зору вчених на роль граматики у процесі формування КК студентів під час вивчення іноземних мов і щодо успішних методів її засвоєння. Мета роботи - визначення ролі граматики під час викладання іноземних мов та означення підходів до її викладання. Методологічно дослідження базується на законах пізнання. Використано дескриптивний і порівняльний методи. Результати роботи визначають відмінні характеристики різних інтенсивних методик і запропоновано авторський підхід до розвитку адекватної для наших умов методології прискореного оволодіння граматикою дослідження для подальшого використання в посібниках і підручниках, при визначенні понять "інтенсивні методи" та "прискорені методи" навчання. Висновки роботи зводяться до таких положень: поєднання елементів аудіолінгвального та прямого методів інтенсивного навчання граматики з підходами, запропонованими Г. Лозановим, Г. Китайгородською, О. Леонтьєвим та І. Зимнєю, призводить до ефективного навчання. Інтенсивні методи навчання допомагають створити необмежену комунікативну ситуацію, максимізувати її потенціал; комунікативна ситуація має обиратися згідно із частотністю вживання певних граматичних конструкцій; логічним завершенням вивчення лексико-граматичного матеріалу мають бути основані на ньому колективна дискусія та складання есе; така макроструктура як автентичний текст, що включає певні граматичні явища, має великий потенціал для інтенсифікації процесу навчання граматики іноземної мови студентів ВНЗ.
| 2. |
Ananieva M. M. The effect of chlorophylliptum solution on the adhesiveness of candida spp. [Електронний ресурс] / M. M. Ananieva, M. O. Faustova, L. M. Sizova, R. O. Reva // Світ медицини та біології. - 2019. - № 2. - С. 167-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2019_2_38
| 3. |
Muravlova O. V. Diabetes mellitus and COVID-19: living with double risk [Електронний ресурс] / O. V. Muravlova, Z. O. Shaienko, I. L. Dvornyk, L. M. Sizova, V. I. Ilchenko, T. I. Purdenko, O. A. Shpetnyi // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2023. - Т. 19, № 6. - С. 448-454. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mezh_2023_19_6_11
|
|
|