Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Sizova L$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Sizova L. V. 
Accelerated methods of teaching grammar to the students of higher educational institutions in the course of a foreign language study [Електронний ресурс] / L. V. Sizova // Мова. - 2016. - № 26. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2016_26_31
Зазначено щодо необхідності застосовувати інтенсивні методи викладання граматики у процесі формування комунікативної компетенції (КК) з іноземної мови у студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ). Проаналізовано точки зору вчених на роль граматики у процесі формування КК студентів під час вивчення іноземних мов і щодо успішних методів її засвоєння. Мета роботи - визначення ролі граматики під час викладання іноземних мов та означення підходів до її викладання. Методологічно дослідження базується на законах пізнання. Використано дескриптивний і порівняльний методи. Результати роботи визначають відмінні характеристики різних інтенсивних методик і запропоновано авторський підхід до розвитку адекватної для наших умов методології прискореного оволодіння граматикою дослідження для подальшого використання в посібниках і підручниках, при визначенні понять "інтенсивні методи" та "прискорені методи" навчання. Висновки роботи зводяться до таких положень: поєднання елементів аудіолінгвального та прямого методів інтенсивного навчання граматики з підходами, запропонованими Г. Лозановим, Г. Китайгородською, О. Леонтьєвим та І. Зимнєю, призводить до ефективного навчання. Інтенсивні методи навчання допомагають створити необмежену комунікативну ситуацію, максимізувати її потенціал; комунікативна ситуація має обиратися згідно із частотністю вживання певних граматичних конструкцій; логічним завершенням вивчення лексико-граматичного матеріалу мають бути основані на ньому колективна дискусія та складання есе; така макроструктура як автентичний текст, що включає певні граматичні явища, має великий потенціал для інтенсифікації процесу навчання граматики іноземної мови студентів ВНЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.007 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ananieva M. M. 
The effect of chlorophylliptum solution on the adhesiveness of candida spp. [Електронний ресурс] / M. M. Ananieva, M. O. Faustova, L. M. Sizova, R. O. Reva // Світ медицини та біології. - 2019. - № 2. - С. 167-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2019_2_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.748 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Muravlova O. V. 
Diabetes mellitus and COVID-19: living with double risk [Електронний ресурс] / O. V. Muravlova, Z. O. Shaienko, I. L. Dvornyk, L. M. Sizova, V. I. Ilchenko, T. I. Purdenko, O. A. Shpetnyi // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2023. - Т. 19, № 6. - С. 448-454. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mezh_2023_19_6_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 552.195 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського